Informacijski viri

  1. Communication & Mass Media Complete (CMMC)

    Kategorija: Družboslovje in humanistika Komunikologija    Tip: Besedila člankov Znanstvene bibliografije

    Communication & Mass Media Complete služi za iskanje znanstvene literature ter branje člankov s področja komunikologije.

    Obsega bibliografske podatke z abstrakti o člankih iz več kot 620 znanstvenih časopisov in besedila člankov iz več kot 500 naslovov časopisov. Za iskanje po tematiki uporabite vsebinske oznake ("Subject") ali deskriptorje v komunikološkem tezavru (''Communication Thesaurus'').

    Dopolnjevanje: dnevno
    Jezik: angleščina

    Dostopnost:

    • CMMC (Dostop z lokacij Univerze v Ljubljani, CTK in NUK. Oddaljen dostop za vse člane knjižnic UL, CTK in NUK)

     

    več

  2. WARC

    Kategorija: Ekonomija Komunikologija Sociologija Trženje    Tip: Besedila člankov

    Zbirka WARC zagotavlja dostop do prek 8000 polnih besedil člankov s področja trženja in oglaševanja iz revij kot so Market Leader, The Journal of Advertising Research, International Journal of Advertising , The International Journal of Market Research, itd. Poleg tega vsebuje okoli 5000 nagrajenih študij primera, na primer: New Zealand Effies 2011, DMA ECHO Awards 2011, EACA Euro Effies 2011, Australian Effies 2011, WPP Atticus Awards 2010, itd. V zbirki lahko najdete tudi konferenčne publikacije, statistične podatke, ter novice s področja marketinga in oglaševanja.

    Jezik: angleščina
    Vir naroča: Ekonomska fakulteta in Fakulteta za družbene vede

    Dostopnost:

    • WARC (Dostop z lokacij FDV in EF. Oddaljen dostop za študente in osebje Fakultete za družbene vede in Ekonomske fakultete.)

     

    več